Prvním důvodem je počáteční „nastavením spolupráce“. Toto nastavení – realizační plán je řešen společně u jednoho stolu. Tak oba získáme předpoklad, že spolupráce bude úspěšná. Nastavení zahrnuje i konkrétní aktivity pro první měsíce spolupráce.
Druhým důvodem je obchodní potenciál, který přesahuje 3000 společností. Pozor, nejedná se o pasivní databázi. Za každou firmou je vždy některý z členů a dobrá vazba na konkrétní osobní vazbu - firmu.
Třetím důvodem je originální metodika - systém, který nám umožní strategická partnerství správně budovat, řídit, rozvíjet a měřit jejich efektivitu. Tak se všichni vyhneme zbytečným ztrátám a slepým uličkám.
Naši klienti oceňují, že pokud se na počátečním nastavení spolupráce neshodneme (nastavení), tak ke spolupráci nedochází. V případě zdárného nastavení spolupráce začíná a klient může následně požádat o smluvní garanci ziskovosti. Nastavení spolupráce je bezplatné.
Nastavení spolupráce je bezplatné.