Jednou z efektivních klubových aktivit je setkání členů. Důvodů je hned několik.
Klubová setkání si vždy naplánujte. Díky rostoucímu obchodnímu potenciálu se jedná o užitečné dvě až tři hodiny měsíčně.
Deset dní před klubovým setkáním pozvěte na setkání firmy, se kterými se potřebujete osobně setkat. Některá pozvání je vhodné naplánovat hodinu před klubovým setkáním, protože vás při jednání nebude nikdo rušit.
Využijte možnosti vzít na klub i vašeho kolegu/kolegyni. Lépe tak využijete klubového potenciálu.
Pro podporu vaší image je možné na klubu vystavit váš roll-up nebo si přinést jiné reklamní materiály.
Pokud jste z Prahy a máte dostatečně velké prostory, lze po dohodě s koordinátorem uspořádat klubové setkání u vás s vaší prezentací, která je hlavním bodem tohoto setkání. Zvýšíte tak účinnost vaší propagace.