Potřebujete také podpořit růst vaší společnosti zásadním způsobem a ušetřit na nákladech? Pak vás bude zajímat náš koncept, který vychází ze vzájemné a řízené spolupráce. Nabízíme vám řešení, které se díky sdílené ekonomice dnes začíná úspěšně prosazovat i oblasti B2B.
Je jedno, jestli jste stavební firma, obchodujete s vínem nebo vyvíjíte softwarové aplikace. V praxi jsme si mockrát ověřili, že mnohem výnosnější a užitečnější je spolupracovat a sdílet zdroje, než vše řešit jen vlastními silami či se vysilovat drahým konkurenčním bojem. Na této jednoduché myšlence vznikl a funguje náš koncept řízené spolupráce, který už několik let přináší měřitelné zisky desítkám kooperujících firem. Podstatou dobře fungujícího strategického partnerství, je vzájemná spolupráce a podpora a také kvalitní systém řízení, který je pro efektivitu takové spolupráce klíčový a provází ji od začátku až do jejího cíle.
CO JE ŘÍZENÁ SPOLURÁCE?
Jejím základem je nalezení vhodného partnera, který ke spolupráci přistupuje aktivně a je připraven s vámi vzájemně sdílet zdroje, které sami nemáte nebo jsou jinak omezené. Mezi zdroje, které lze sdílet, patří například: obchodní partneři, čas, finanční náklady, důležité obchodní informace, know-how a mnoho dalších. Výhodou sdílení je skutečnost, že na jedné straně šetříte časové a finanční náklady, na druhé straně získáváte chybějící zdroje.
Příklad: hodilo by se vám přidat ke svým klientům, které jste získávali několik let, obdobný počet už za půl roku? Chtěli byste snížit firemní náklady i o desítky procent ročně? Díky správně nastavené spolupráci se strategickými partnery to dokážete.
Klíčovou roli zde hraje Koordinační centrum, které disponuje potřebným know-how, kooperující sítí firem a týmem odborníků. Na základě vašich požadavků vám vyhledává strategické partnery na klíč a řídí spolupráci tak, aby přinesla požadovaný efekt. To pro vás znamená zásadní úsporu času a financí.
Důležité: cílem nemusí být pouze spolupráce s jedním strategickým partnerem, ale podobně lze vytvořit celou síť strategických partnerů, která vás přínos může v mnoha směrech několikanásobně zvýšit. Vždy záleží jen na vaší konkrétní potřebě
Jak strategické partnerství funguje?
Konkurenční tlak a měnící se potřeby klientů jsou přičnou nutnosti neustálých inovací. Upevnit si v této situaci postavení na trhu dkolážou nejlépe ty společnosti, které jsou zapojené do nejrůznějších forem strategických partnerství a kooperujících sítí. Proto tím nejlepším, co teď můžete pro svůj byznys udělat, je: místo boje upřednostnit spolupráci, místo jednorázových obchodů vzájemně výhodná partnerství. S růstem podílu sdílené b2B ekonomiky se dá očekávat, že po kvalitních a smysluplných parnterech bude v blízké budoucnosti velká poptávka. Neztrácjte čas a začněte si budovat důvěryhodnou historii v B2B síti už teď.
Jak může na řízené spolupráci získat právě vaše firma?
Domluvte si nezávaznou schůzku na miroslav.kohout@cbnetwork.cz
Zajímavý článek, který stojí za přečtení.