Jaká je hodnota jednoho strategického partnerství?

Jaká je hodnota jednoho strategického partnerství?

Potřebujete také podpořit růst vaší společnosti zásadním způsobem a ušetřit na nákladech? Pak vás bude zajímat náš koncept, který vychází ze vzájemné a řízené spolupráce. Nabízíme vám řešení, které se díky sdílené ekonomice dnes začíná úspěšně prosazovat i oblasti B2B.

 

Spoluprací vždy dosáhnete lepších výsledků, než sami

Je jedno, jestli jste stavební firma, obchodujete s vínem nebo vyvíjíte softwarové aplikace. V praxi jsme si mockrát ověřili, že mnohem výnosnější a užitečnější je spolupracovat a sdílet zdroje, než vše řešit jen vlastními silami či se vysilovat drahým konkurenčním bojem. Na této jednoduché myšlence vznikl a funguje náš koncept řízené spolupráce, který už několik let přináší měřitelné zisky desítkám kooperujících firem. Podstatou dobře fungujícího strategického partnerství, je vzájemná spolupráce a podpora a také kvalitní systém řízení, který je pro efektivitu takové spolupráce klíčový a provází ji od začátku až do jejího cíle.

CO JE ŘÍZENÁ SPOLURÁCE?

Jejím základem je nalezení vhodného partnera, který ke spolupráci přistupuje aktivně a je připraven s vámi vzájemně sdílet zdroje, které sami nemáte nebo jsou jinak omezené. Mezi zdroje, které lze sdílet, patří například: obchodní partneři, čas, finanční náklady, důležité obchodní informace, know-how a mnoho dalších. Výhodou sdílení je skutečnost, že na jedné straně šetříte časové a finanční náklady, na druhé straně získáváte chybějící zdroje.

Příklad: hodilo by se vám přidat ke svým klientům, které jste získávali několik let, obdobný počet už za půl roku? Chtěli byste snížit firemní náklady i o desítky procent ročně? Díky správně nastavené spolupráci se strategickými partnery to dokážete.

Klíčovou roli zde hraje Koordinační centrum, které disponuje potřebným know-how, kooperující sítí firem a týmem odborníků. Na základě vašich požadavků vám vyhledává strategické partnery na klíč a řídí spolupráci tak, aby přinesla požadovaný efekt. To pro vás znamená zásadní úsporu času a financí.

Důležité: cílem nemusí být pouze spolupráce s jedním strategickým partnerem, ale podobně lze vytvořit celou síť strategických partnerů, která vás přínos může v mnoha směrech několikanásobně zvýšit. Vždy záleží jen na vaší konkrétní potřebě

Jak strategické partnerství funguje?

  1. Začínáme analýzou vašich potřeb. Ptáme se na váš produkt, cílové skupiny, obchodní možnosti a priority.
  2. Následuje společné vytvoření plánu pro spolupráci. Tedy harmonogram etap a činností, zajišťujících funkční spolupráci se strategickými partnery.
  3. Naše koordinační centrum pak začne vyhledávat strategické partnery podle vašeho zadání. Strategickým partnerem se může stát například společnost, se kterou máte stejnou nebo podobnou cílovou skupinu a svými produkty či službami si nekonkurujete.
  4. Důležitý je pak i servis koordinačního centra, který vám pomáhá řídit partnerskou spolupráci v celém jejím průběhu, aby byla efektivní
  5. Spoluprací pak posilujete vámi vybrané oblasti a získáváte přidanou hodnotu vy, partner a často i klient.

Jaké oblasti můžete strategickým partnerstvím posílit?

  • vzájemná podpora a sdílení obchodních informací
  • rozšíření geografické působnosti díky možnostem partnera
  • sdílení know-how v dané oblasti
  • sdílení časových i fianančních nájkladů při projektech nebo podpůrných aktivitách
  • sdílení reklamních a komunikačních kanálů
  • sdílení lidských zdrojů
  • kooperace ve výrobě
  • rozšíření vlastní produktové řady o služby či výrobky partnera

Spolupráce dnes = profit zítra

 Konkurenční tlak a měnící se potřeby klientů jsou přičnou nutnosti neustálých inovací. Upevnit si v této situaci postavení na trhu dkolážou nejlépe ty společnosti, které jsou zapojené do nejrůznějších forem strategických partnerství a kooperujících sítí. Proto tím nejlepším, co teď můžete pro svůj byznys udělat, je: místo boje upřednostnit spolupráci, místo jednorázových obchodů vzájemně výhodná partnerství. S růstem podílu sdílené b2B ekonomiky se dá očekávat, že po kvalitních a smysluplných parnterech bude v blízké budoucnosti velká poptávka. Neztrácjte čas a začněte si budovat důvěryhodnou historii v B2B síti už teď.

Jak může na řízené spolupráci získat právě vaše firma?

Domluvte si nezávaznou schůzku na miroslav.kohout@cbnetwork.cz


 

Diskuse k článku

Jan Markup

Zajímavý článek, který stojí za přečtení.

 

Chcete nezávazně zjistit, jak můžeme pomoci zrovna Vám?
Ozvěte se nám a domluvíme si konzultaci zdarma!

Miroslav Kohout / +420 602 563 950 / info@cbnetwork.cz / nebo vyplňte kontaktní formulář

Povinné pole Jméno a Příjmení.
Povinné pole Email.
Povinné pole Telefon.
Povinné pole Váš dotaz nebo požadavek.